... ... hotnews.ge - მონიკა ლევინსკი ბრენდის სახე გახდა

მონიკა ლევინსკი ბრენდის სახე გახდა

თეთრი სახლის ყოფილი სტაჟიორი, მწერალი და აქტივისტი მონიკა ლევინსკი, რომლის სახელიც ერთ დროს ყველას პირზე ეკერა, დღეს უკვე 50 წლისაა და ის ტანსაცმლის ბრენდის, Reformation-ის სახე გახდა. სარეკლამო კამპანიის ფოტოები თავად ბრენდმა გაავრცელა საკუთარ ინსტაგრამ-გვერდზე. აშშ-ს ყოფილი პრეზიდენტის, ბილ კლინტონისა და თეთრი სახლის სტაჟიორის, მონიკა ლევინსკის სასიყვარულო ურთიერთობის შესახებ 1998 წელს გახდა ცნობილი. „კლინტონ-ლევინსკის“ სახელით ცნობილი სკანდალის შემდეგ, წარმომადგენელთა პალატამ ქვეყნის 42-ე პრეზდენტის იმპიჩმენტის საკითხი დააყენა, თუმცა უშედეგოდ, რადგან კლინტონი თეთრ სახლში ვადის ამოწურვამდე დარჩა. პრეზიდენტთან რომანის შემდეგ მონიკა ზე-პოპულარული გახდა. ის უამრავ პროექტში მონაწილეობდა, მასზე გადაიღეს ფილმები და დაიწერა წიგნები, იყო სარეკლამო კომპანიის წარმომადგენელიც და ტელეწამყვანიც. ჩანთების ხაზის გამოშვებაც მოახერხა საკუთარი სახელით - The Real Monica, Inc. 2000 წლიდან, საკუთარი სურვილით, ლევინსკი საზოგადოების ყურადღების ცენტრში აღარ მოქცეულა - ლონდონში ფსიქოლოგიის მაგისტრის ხარისხის მოპოვება სურდა. 2014 წლიდან, ყურადღების არეალში კვლავ გამოჩნდა, როგორც საზოგადოებრივი აქტივისტი. 

YOU MAY LIKE